آخه چرا؟!؟!!
آخه چرا؟!؟!!

                                    

   سلام عجیق مجیقای من

 

   امروز حالم بد جور بده 

 

   از چند روز پیش تاحالا

 

   نشستم فیلم پسران برتر از گل رو دیدم

 

   به امیداین که اخرش جیهو(عشقم)

 

به جاندی برسه

 

  ولی آخرش رفت با اون مو فرفریه(جونپیو)

 

   افسردگی گرفتم یعنی چی؟

 

 

 

اینم چند تا عکس از جیهو جونم

 

 

 

joonh

 

 

 

 

 

joonhg



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت21:39---13 آذر 1391
راستی نگار من یه کلیپ از جیهو یا همون کیم هیونگ جونگ دارم که اشپزی میکنه اگه خواستی بگو برات بفرستم عکس دیگر و با موضوعی جز کره هم بذاری از حالت یک نواختی بیرون میاد وب منم بیا و تو نظر سنجی شرکت کن بوووس بای

kiki
ساعت11:46---11 شهريور 1391
ولی من عاشق مو فرفریه هستم جون پیو رو عشقه

لیلا
ساعت0:33---24 مرداد 1391
یه جوری سلام می کنی ادم فکر می کنه اومده وبلاگ عمو پورنگ
خجالت بکش خرس گنده


موج دریا
ساعت7:54---21 مرداد 1391
سلام پرنس جونی خوبی؟ممنون از اینکه به وب اومدی و نظر دادی.
وبت خیلی شادوقشنگه دوسش داشته باشم با کمال میل لینکت میکنم گلم
راااستی منم موافقم باهات چرا آخر فیلم اینطوری شد منم دوسال پیش همیطوری درگیر قسمتا آخرش بودم.بعد این مدت به این نتیجه رسیدم که چه میشه کرد فیلمه دیگه.امیدوارم توزودتر به این نتیجه برسی گلم
منتظر حضور دوبارت هستم بهم سر بزن


فائزه
ساعت17:56---18 مرداد 1391
سلام دوست جونم
وبت خییییییییییلی باحاله
عکسایی که گذاشتی هم خیلی خوشگلن
منم طرفدار سرسخت هیونم
بااااای.


Lovely Girl
ساعت20:32---15 مرداد 1391
وایییییییییییییییییییییییییییی ی من عاشق این فیلمه هستم خیلی می دوستمش خیلی دختر باحالی هستی تو رو هم می دوستم منم تو رو لینکیدم

سحر
ساعت21:55---13 مرداد 1391
اییییییییییییییییییییی جانم
باباانقدر از ازش عکس نزار دارم از حال میرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:57 ] [ پرنسسی ] [ ]